Elifkkkkk Kızlar merhaba ilk yazıyorum 5 ay 15 günlük oğlum var mama içerken başını sallıyor arada da yapıyor neden yapıyor kötü birşey mi bilgisi olan yazabilir mi
Esmataha Elifkkkkk ağlaması, huzursuzluğu yoksa kastettiğiniz hareketi yaparken sıkıntılı bir durum olacağını sanmıyorum. Ama net bi şey de söyleyemem tabi, umarım oyun yapıyordur kendi kendine 😊
Damla_aydin Benim oğlum da 8 aylık sürekli yapıyor ama ben dişe bağlıyorum yine de emin degilim üstte kalsın canım
Elifkkkkk Damla_aydin diş olabilir değil mi patlamadı ama alt 2 dişi şiş merak ediyorum neden yaparlar