K.bakmayın da sormak istedim sezeryan oldum 40 gun oldu kanamam felan 15 gun oldu yada olmadı ama sonrası kokulu akıntı kandan daha rahatsız edıcı neden olabılır veyada olanlar var mı nasıl gecicek bu Kadın dogumcular daha açılmadıgı için sormak istedim linç edicekler yazmasın 🙏