Bktsnr merhaba ben iki tane diş çektirdim üst diş çok kolay oldu fakat alt diş dikişli oldu ama sonrası öyle böyle değil canımdan can gitti ağrı kesici parol gram kesmedi ağrını acıdan bir şey yiyememekten sütüm gitti yani demem o ki eğer çok rahatsız etmiyorsa sabredin ya da dayanabilirim derseniz dayanın benim tecrübem bu yönde oldu gömülü değil kolay çekim olacaksa iki güne geçiyor ama diğeri bir haftadan fazla acısını çektim özellikle ilk 4 5 gün mahvoldum çocuğumu kucağıma alamadım