Arkadaşlar merhaba kızım 11ay 9 ğünlük ve ben artık çok yoruldum bebeğim sadece emmek istiyor yemek saatlerinin gelmesinden korkar oldum artık neyapıyosam yediremiyorum tadını beğenmediğim hiç bişi vermiyorum özenip araştırıp çok güzel yemekler yapıyorum ama yemeğince hevesimde kırılıyor bana bulunacağınız öneri varmı