Busrakerem bende sleepy ve prima kullandım ikiside hep sızdırdı ve çiş kokusu vardı kızımda hep koyafetlerine siniyordu hatta bir haftadır canbebe kullanıyorum inceliği olaun kokusuz olması olsun çok memnunun ve asla sızdırma yok ve kokuda çukarmıyor dışarıya ne varsa eskilerde var tavsiye ederim ve kızımın pişiği ancak bu şekilde geçti tabi pişik bebeğe görede değişkenlik gösteren bir durum