Fatmanurosman Merhaba anneler. 4 buçuk aylık olduk, sağlık ocağının fibermiş olduğu kan damlasını kullanmak istemiyorum. 2 ilaç arasında kararsız kaldım. Siz hangisini kullanıyorsunuz, yan etkisi oldu mu bebeğiniz de
Keremikonunannesi Fatmanurosman Bize dr.muz bestiron önerdi ve verdi 4 aylıkken. Oğlum gayet de güzel içiyor sanırım tadı güzel. Çok şükür yazılan kabızlık, huysuzluk vs gibi bir sorun da yaşamadı. Adefer hakkında bilgim yok.
Deletedmom276 Fatmanurosman kesinlikle bestiron, piyasadaki en katkısız en doğalı, dişlerde leke ve kabızlık yapmıyor.
CanselCoban Fatmanurosman bişey sorcam bizede verdiler ve ben kullanmadım bilerek cünkü içindeki kagıtta 1 yasındaki cocuga 20 tamla öneriliyor ama benim oglum 5 aylık ben nası ona 20 damla vereyim birde günde 3 defa bana cok ama cok fazla geldi 5 6 olsa alıcam ama bu yüzden vermedim hem tes yapılmadan veriliyor bu damlalar belkide cocugumun kanı ıyı bilemedim kararsız kaldım
Fatmanurosman Keremikonunannesi çok teşekkür ederim Bilgi için. Bestironun yeni kutusu değişmiş sanırım birde renginin de değiştiğini yazmış gruptan anneler doğru mu acaba
nicu Bende ilk bestiron kullandım ama maalesef demir depolarını güzel doldurmadı 5.ayından beri newvit kullanıyoruz çok şükür depoları dolduğu için anemi tedavisine gerek kalmadı şu an 10.5 aylık kansızlık vs yok hala kullanıyoruz yan etkiside olmadı
Fatmanurosman nicu bu yorumu da çok anneden görmeye başladım acaba her çocukta mı yapıyor bu durumu yoksa nadir mi merak ediyorum
Keremikonunannesi Fatmanurosman Hımmm eski halini bilmiyorum fakat benim aldığım beyaz üzeri bordo etiketli şişe. Damlanın rengi de portakal suyu gibi, kokusu da:)
nicu Fatmanurosman her çocuğa bestiron iyi gelmiyor bu tarz ürünler takviye edici gıda olduğu için gaz damlası misali hangisi iyi gelirse onu kullanmak en mantıklısı yoksa anemi tedavisinde kullandığımız bu ürünler gibi içeriği temiz diye bi ilaç yok doktor tedavi için ne verdiyse onu kullanmak zorunda kalıyoruz ben erken farkettim o yüzden bıraktım bestiron kullanmayı
Fatmanurosman nicu çok teşekkür ediyorum. Benim de gönlüm bestirondan yana aslında ama adeferi de denemek istedim. Dediğiniz gibi gaz damlası misali hangisi iyi gelirse. Deneyip göreceğiz bakalım ☺️