44 günlük olduk; kızım hala bıraksam bir buçuk i, iki saat emiyor. Rekorum sanırım 4 saat🤦🏻♀️ Tabii yarısından çoğunda uyuyor emerken, dürte dürte hal oluyorum emerken, ama nafile yine de çok uyuyor.’i. Doğduğunda yaşadığımız kilo kaynı nedeniyle meme-mama şeklinde gidiyoruz, . O yüzden artık iki meme, alt değiştirme, biraz masaj, konuşma, iletişim ve mama için bir saat, max bir saat bir saat on beş dk zaman koydum kendimce. Büyüdükçe emme süresi azalır diye umut ediyorum, daha kuvvetli emmeye başlayacak çünkü😇🙏 Açıkçası memede kalma süresinden pek şikayetçi de değilim, başbaşa zaman geçirdiğimiz çok özel anlardan bir tanesi. Sonra çok özlermişim gibi sanki🥰