AreninAnnesi7301 İlk dozda hiçbir şey olmamıştı hatta hiçbir aşıda ateş yaşamadık ama 2. Dozda biraz ateş oldu,38.3e cıktı, 1çay kaşığı calpol verip üzerini incelttim 1 saate düştü şükür.Gündüz iyiydi akşam ateş çıktı.Eve gelince mutlaka 2 saatte bir kontrol edin umarım ateş vs yaşamazsınız🙏🏻🌸