4 aylık bebeğim biz bu sorunu 2 aydık yaşıyoruz 2 çekiyor bırakıp ahlıyor tekrar 2 cekiyor sık emziremiyorum reflüsü ve aşırı gazı var emzirmek eziyet oldu dura dura 40 dk emzirdiğini oluyor cıldırmak üzereyim atak bu kadar uzun sürmeyeceğine göre benim sıpa huysuz diyorum artık şükür kilo alımı iyi biberon bilmez mama yemez bebek neden meme emmez anlamıyorum