Sizin de söylediğiniz gibi atak haftasında bebeğiniz..4.ayda beslenme ve uyku gerilemesi yaşar bebeğiniz bu gayet normal bir süreç.. Sizin sabırla ve sakinlikle yaklaşmanız lazım.. ve lütfen araniza biberon emzik vs koymayın işiniz daha çok zorlaşır memeye tekrar dönmeyebilir.. 4 aydan sonra alıştırma bardağı kullanabilirsiniz .. etrafa ,seslere ,eşyalara, hareket eden nesnelere vs ilgisi artıyor daha iyi görüyor ve merak ediyor .. sutyeninize bir kolyenizi (bebeginize zarar vermeyecek ) bağlayabilir ilgisini üzerinizde tutabilirsiniz emzirme süresince.. veya bir kurdeleye diş kaşıyıcı vs bağlayabilirsiniz, bunları çeşitlendirmek size kalmış.. ben bu dönemi mümkün olduğunca sessiz loş bir odada emzirerek en aza indirmeye çalıştım.. sadece bebeğim ve ben .. evde mümkün olduğunca sessiz olsun takırtı vs gelmesin .. beyaz gürültü de acabilirsiniz emzirme esnasında.. kucağınıza alıp minik minik salınarak emzirmeyi deneyebilirsiniz.. veya plates topuna oturup hafif zıplayarak bir sarki mırıldanarak emzirebilirsiniz ..bir donem plates topu benim elim ayagim olmuştu..gece yatak odasina gündüz salona taşırdım.. Benim oğlum gece uyku arasında bile emmezdi sizinki en azından uykuluyken emiyormuş.. eğer mümkünse sling veya kanguru alın bebeginiz ile ten teması çok önemli.. bunlar aklıma gelenler .. 17.aydan ses vereyim dedim .. biraz sabır, sizin stresinizi hissediyor bebeğiniz..önce siz sakinleşin sonra bebeğinizi sakinlestirin.. en önemlisi bu bir dönem ve geçiyor .. aklıma geldikçe ekleme yaparım, biraz uzun oldu kusura bakmayın ❤