Anneler merhaba. Bebegim 8 ay 10 gunluk neredeyse 2 ay olucak. Huysuzlugu ve gece ciglik ciglik aglayarak uyanmasi var. Nasil gecicek ? Yada gecicek mi? Ust disinin birincikti digeri sis ondan mi acaba ? Uykuya dalamiyor, gunduz uykulari en uzun 1 saat . Bunlari Yasayan varmi aranizda