Yagizalpp Merhaba anneler😊 sizlere birsey sormak istiyorum. Normal dogum yaptıktan sonra ilk muaneye cağirılinca neler yapiliyor acaba kadın doğum da. Dikislere falan mi bakiliyor bilgi verirseniz sevinirim.
Nenvarkuzum Yagizalpp evet dikişlere bakılıyor iç dış rahim kendini toparlamış mı diye bakılıyor acımıyor korkmayın ☺️
Nisan_35 Yagizalpp sadece smear testi yapıldı dikiş ağrılarım olmasına rağmen doktor dikişler hakkında yorum yapmamıştı
Sdatrk Yagizalpp ben dün gittim kontrol için sadece dikialerin durumuna baktı bıraktı elini bile sürmedi merak etme ben dikişleri doktor alicak sanmıştım çok korkmuştum ama kendi dusunuyormus sadece kontrol etmek için çağırıyorlarmis
Arasannesi Yagizalpp elle muayene yapıyor rahım toparlanmıs mı dıye bakıyor.bır de ultrasonla bakıyor.kısa bır muayene 5 dakıkalık bır sey
Ellone28 Bende yeni doğum yaptim dün kontrole gittim alttan bakmıyo ultrasyona sokup rahmine bakiyo karnina bastiriyo komtrol edoyo sormasi gerekenleri soruyo o kadar
Arasannesi Yagizalpp rıca ederım.yok normal karnımıza baktıgı ultrasonla bakıyor o bolgeye.elıyle de çatı muayenesındekı gıbı yokluyor o sekılde de toparlandıgını anlıyormus sıkılıga gevseklıge bakıyo sanırım.dikişlerim durdugu halde hıc acımadı bunları yaparken.parol içip gittim sorun yasamadım.
Zeynepbilen Yagizalpp vajinal ultrasonla bakanlarda var bana öyle baktılar ister istemez rahatsız oluyosun ama dedikleri gibi 5dk sürüyor
Arasannesi Yagizalpp evet aynı açıklıga bakar gıbı 2 parmagını sokuyor hafıf kurcalıyor yanı yan duvarlara dogru kontrol edıyor.bunu yaptıktan sonra rahmın toparlanmıs dedı hatta.ben de oyuzden hanı sıkılıgı kontrol ettıgını dusundum bu sekılde