S_D Kullanan anneler e bebekte normal de %30 indirimli idi buna ek birde 23 aralığa özel %23 indirim yapmışlar haberiniz olsun 🙋♀️
Prensiminannesi S_D kullanıyormusunuz bu bezi. Hala bulamadım bebeğime uygun sızdırmayan bez nerdeyse butun markaları kullandım bilinen markaları molfix prima canbebe sleepy komili 😥
MustafaninAnnesi Goonkullaniyorum brbegim 45 gunluk cok memnunum1 numarayi Prima 2 numarayi goonla devam ettkm