nrcnmrt Arkadaşlar 1,5 aylık Bebeğim var.bugün bebeğin kakasında mukus vardı. Tedirgin oldum. İlk defa oluyo. Birkaç gündür sab simplex gaz ilacı kullanıyoruz sabah akşam. Bu ilaç yapabilir mi?Başına gelen var mı sıkıntılı bir durum mudur acaba?🤔
Cslsri nrcnmrt mukus genellikle burun tıkanıklığı varsa dışkılamasına geçiyor bebeğimin çok geniz akıntısı var o yüzden biz çok karşılaşıyoruz sıkıntı olmaz gaz ilacını bilemem ama bu sebepten olma ihtimali var göz önünde bulundur istersen 🥰
Neslihankarabal nrcnmrt b3nde o ilaci kullaniyorum o yapmiuor canim. Birseye alerjisi olabilir. En yuksek sut alerjisi gorulebiliyor. sut urunlerini bi tuketme bakalim izle gececk mi?
nrcnmrt Cslsri burnunu her gün bütün aspiratörü ile çekiyorum tıkanıyo yani. Geniş akıntısı yok ama. Mukuslu kaka inek sütü alerjisinden olabiliyormuş korktum açıkcası
Cslsri nrcnmrt süt allerjisi ilk günden başlar sonradan belirti vermiyor ama istersen bi soktora danış
nrcnmrt Neslihankarabal süt ve süt ürünü doğalından beri tüketiyorum daha önce hiç olmamıştı cnm. Sonradan olabilir mi? Başka ne belirtisi var acaba bu süt alerjisinin?
nrcnmrt Neslihankarabal Bu arada sab simplex siz kaç öğün ve kaç damla kullanıyosunuz? Ne kadarlık bebeğiniz? Faydasını gördünüz mü? Ben de yeni başladık kullanmaya ama çok çekiniyorum ilaç neticede bi zararı vardır diye korkuyorum😔
Cslsri nrcnmrt ben bio gaia kullanıyorum günde 5 damla ilk öğünde aç çok memnunum eczacı kuzenim önerdi
Neslihankarabal nrcnmrt gunde 3 defa 7 damla veriyorum ben dr tavsiyesi ile. Cok faydasini gordum. Gece yatmadan 2 saat once de biogaoa veriyorum kakasini yapip yatıyor. Bebegom suan 3 ay 10 günlük