Hasanne ben üstü lekendiğinde sabunla çitiliyorum üzerindeki sabunu akıtmasan makinaya atıyorum lekeler kalmıyoruz. Yağlı bişey olursa pril döküyorum lekenin üstüne öylece makinaya atıyorum. Bi tek üzüm şiresini çıkaramadım. İlk aylarda bebeğim çok kusuyordu o lekeleri koslada bekletip yıkıyordum. Ama ek gıdaya geçtiğimizden beri sabun ve pril. Makinada da bebek deterjanıyla yıkıyorum temiz oluyor