Serife_ozen0 Merhaba anneler bebeğim 2 aylık ve alnı soğuk oluyor bazen de çok az terliyor gündüz hiç uyumadı diyebilirim.. 15-20dk uyuyor ve tekrar uyanıyor sürekli emmek istiyor emziriyorum sütüm de var ama yine de rahatlayıp uyumuyor. Sizce ne yapmalıyım?