Tugbakybzc ben yenidogdugundan bu tarafa mama meme paralel gidiyorum. Burda bi kac postta da yazmistim. Soyle ki ilk onceleri 2 ayina kadar geceleri ve gunduz iki kere veriyodum. Once 30 cc ile basladim. 3 ayina kadar 120 cc ye kadar arttirdim. Sonra sutum cogaldi ve sadece anne sutu verdim. Ama 6 ci ayima gecis yaptiktan sonra azaldi simdi oglenleri bi kere ve gece uykusundan once bi kere mama veriyorum. Boyle iste. Hic kasma. Bebegin kendi rutinini olusturur. Ben bazen cok hazirladim mamayi bazen az. Bazen cok fazla kustu bazen hic kusmadi. Simdi de oyle bazen cc sini tutturamiyorum cok yiyo azcik kusuyo gazi ciktiginda. Normal yani. Saglik olsun❤️☺️