İyi akşamlar kızlar 10 aylık bebeğim var yenidoğduğunda iki ay kadar sarılık olmuştu değerleri düşmeye başlamıştı daha sonrasında takip edilmedi. Aklımda kaldı acaba sarılık devam ediyor mudur bu yaşta olur mu ? Çünkü renk tonu bazen sarı gibi geliyor 🤦🏻♀️