Kdrsbk1 Kızım 11 aylık 5-6 gun oldu belkide 7.gùnùmùz ve hàlà ishalin durmaması sizce normal mı sizin bebişler kaç gùn sùrdù ve ne sıklıkla endişelenmeli miyim
Duygusm Kdrsbk1 Sebebini bilemiyorum ama 2-3 günden uzun süren ishallerde bir doktora görünmekte fayda var. Geçmiş olsun 🌸
Makbuss Kdrsbk1 olabilir dıs yapıyor muz patates havuc gibi pirinci gibi seyler ver canım Allah acil şifalar versin inşallah gecer cabuk
Skrn1249 Benimde kızom ishal 3. Günü acile gittim günde 4.5 defa ishal oluyordu kanında mikrop çıktı antibiyotik kullandık ve geçti