Benim kızım 7 aylık oluyor 2 yemek kaşığı mamaya daha önce kaynatılıp ılımış su ile göz kararı mama kıvamına gelene kadar koyuyordum suyu bir cezvede kaynatın sonra bir sürahiye alın oradan minik minik ılıtıp ılıtıp kullanın sürekli kaynatıp soğutmak zorunda kalmazsınız pratik olur sizin için ☺️☺️