Ozge-aman 22 günlüğüz, gece uyusa gündüz uyumuyor gündüz uyusa gece uyumuyor. Karnı tok, altı temiz, gazı olmasa dahi bazen kendini yırtarcasına ağlıyor ve uykuya çok zor dalıyor. Çok zorlanıyorum, mamayla besleniyor bebeğim. Saatlerce memede kalsa da doymuyor çocuk çığlık çığlığa ağlıyor, yani sütüm yetersiz. Siz nasıl uyutuyorsunuz bebeğinizi?