Birkucukeylulmeselesi Sallama aparatları var internette kızlar duymuştum da park beşiği sallarmı kullanan varmı kızım sallanmayı seviyor
Tatliskooo Birkucukeylulmeselesi park yatakların içinden çıkan aparatları mı kastediyorsuz? Alt a takılan 2 parça Demir . Eğer oysa pek işe yaramıyor hele de bebeğiniz büyükse boşa almayın yatağa monte etme kısmı plastik ve bi süre sonra bebek sallanırken pırt diyip çıkıyor ve yere gümm diyor ayak bebeiş uyanıyor
Brcsnn Birkucukeylulmeselesi ben park besik kullaniyorum kizim 3 aylik sallanmaktan pek hoslanmiyo ama ben hic bir sikinti yasamadim suan hic sallamiyorum ama ilk aylar gaz sancisi yuzunden sallamistim cok memnun kaldim
Zeynepzey Birkucukeylulmeselesi ben sallamaz diye düşünüyorum çünkü o aparatı kullanabilmek için yatağın ayak ve yatak kısmının ayrı olması gerekli ki ayakları sabit durup yatak kısmın sallansın
Brcsnn Tatliskooo ben ilk ayda cok salladim ama hic oyle gum diye ses gelmedi rahatca itip cekede biliyorum
Tatliskooo Brcsnn bir süre sonra dedim zaten bir ay sonra demedim ☺️ Bebek büyüdükçe plastik aksamları esniyor ve tutmuyor Demiri biz sizden daha uzun süre kullandık ve sonuç o oldu
Anastasia Canım ben kullanıyorum ikizlerim var. Bi uyku aparatın adı ve park yatağa olmaz. Sallanan beşikler var hani altında çekmecesi oluyor genelde onlara uyuyor o aparat. Youtubede video su da var. Benim resmen hayatımı kurtardı. Akıl edene dua ediyorum 😂
Brcsnn Tatliskooo benim esim asker o yuzden onu aldik cogu asker esleride tasinabilir oldugundan onu tercih ediyo arkadasimin cocugu 3 yasinda hala onu kullaniyo onda gordum bende aldim
Tatliskooo Brcsnn 3 yaşında olan çocuğa mi sallama aparatını kullanıyor yataktan mi bahsediyorsunuz yoksa . Biz de memur olduğunuz için park yatak tercih ettik zaten memeleketlere giderken götürüyoruz yanımızda