Hayirlı aksamlar arkadaşlar bir sey sorucaktm doktorumuz kızım icin humana bitki cayı önerdi geceleri hiç uyumuyor şuan 11 aylik 8 aylik olana kdr uyku duzenimiz vardi ama smdi malesef yok ve kızm gece saat basi uyaniyor uyumuyor doktorumuza sordum oda humana ’yı önerdi aranizda kullanipda faydasi nı goren arkadaslar varmi il defa kullanıcam ???