Merhaba kızlar 3 ay 25 günlük bugüne kadar hiç gaz olmadı bizde gazlı bebek değildi oğlum hep kendisi yapardı ama dün akşam sürekli ağlıyor diye acile gittik gaz sıkılmasın olmuş ve lavman yaptılar rahatladı bugün öğlene aynı şekilde oldu ve muayne cocuk doktoruna gittik bize bu bitkisel gıdayı verdi günde 4 sefer kullanıcaz sizde işe yaradı mı nasıl sonuçlar aldınız 4 aydan sonra gazı olan ek gıdaya geçince geçen var mı çok endişeliyim süt emzirirken stres oluyorım aglıcak bişey olcak diye 😓😓