Niloy Arkadaşlar sekiz ay önce normal doğum yaptım iki gün önce kanamam başladı. Fakat sadece bir buçuk gün sürdü normal mi? neden böyle olmuş olabilir?
Aysegulikra Doğumdan sonra ben kırkım çıkınca hemen oldum ama doğumdan sonra ilk bir iki adetin düzensiz olduğunu duymuştum 🤷🏻 doktorunuza bir danışın derim yine de
sureyya88 Benimde doğum sonrasında uzun kanamam oldu 40ına kadar şuan 3aylık bebeğim gala adet görmedim bazen 1seneye kadar normalmiş görmemek