Hilal37 bende nazar değdirdim heralde 2,5 aylık kızım saat başı kalktı bir türlü uyuyamadı geceleri sadece emzirmek için mırıldandığında uyanmadan yatağından alıp emzirirdim ama bugün uyumadı bu saat oldu hala dalamıyor derin uykuya kahvaltı bile yapamadım yanından kalktığım an ağlıyorr