Sibelay 3 aylık hamileyim bu iğneyi hergün yapmam gerekiyor.Elinde ENOX yada OKSAPAR yada CLEXANE OLAN VARSA Şuan hiçbir şekilde piyasada ilacı bulamıyorum lütfen bana ulaşsın. Şimdiden Allah razı olsun.
Susamm Sibelay ayyy bende cok aramıştım tüp bebek oldgu için. Zar zor bulmuştum. Elimde yok. Umarım bulursunuz.
GGmerve Sibelay ya keske 2 gun önce açılmış olsaydi bu post bende 6 kutu oksapar 4000 vardı saglik ocağına verdim bende birine lazum olur diye. Piyasada bitmiş resmen. Ecza depolarında bile yok.
Seydasnn90 Kartanesi26 Ozlmslm42 Merve43 Selamlar elinde kalan varsa bana gönderebilir mi İstanbul’dayım. Teşekkür ederim.
Kartanesi26 Seydasnn90 canim cok gec yazdin teyzemin gelinine verdim bulamamış oda hamilelikte kullanıyormuş
vuslat1108 Sibelay hamileliğimin kabusuydu bu ilaç mevzusu oyleki raporlu olmama rağmen son zaman 200 lira verip almayı göze almıştım.umarim bulursunuz 😔