Merhaba arkadaşlar, kızım 10 aylık olmak üzere artık yavaştan oda hazırlığı yapıyoruz odamızdan ayırıcaz. Montessori karyola aldık, 90&190 büyük bir yatak, gittim hiç düşünmeden tam ona göre pike takımı aldım, yani bildiginiz genç odası için tek kişilik standart koskoca pike takımı 😐 sonradan da bebek için tehlikeli mi olur bu büyük pike diye kafama çok takıldı, paketi daha hiç bozmadım iade edicem bir de size sorayım dedim