Merhaba güzel anneler birşey soracağım 49 gün önce doğum yaptım normaldi. Ama canım hala o kadar çok yanıyor ki oturup kalkarken hele o çiş yapmak yok mu afedersiniz değmesin diye köpek gibi yapıyorum öne doğru ayağa kalkarak değdiği an çığlık atasım geliyor. Soruyorum genel de herkesin geçmiş normalde benim 10 günlükken toparlanmıştım 2 gün sürdü sonrasında kabız olmaya başladım ve hala devam ediyor ne yaptıysam geçmedi ıkınmaktan acılarım çok çoğaldı ve hala devam ediyor. Çok yoruldum artık rahat etmek istiyorum en azından artık insan gibi tuvaletimi yapmak istiyorum. Sanırım herşey kabızlıktan dolayı oldu bir türlü iyileşemiyorum yeşil sarı akıntılar da devam ediyor ama en önemlisi bu acılar bir gün diyorumki aa bugün iyiyim biraz daha akşamına ağlaya ağlaya geziyorum. Yaşayan oldu mu? Sizlerin acıları ne kadar süre de geçti?