Kızlar bugun bebegimin köpek dişinin patladıgını gördüm cok şaşırdım şaşırmamın sebebi beklemiyordum herkezin dedigi gibi şikayetlerimiz olmadı hiç neyse..ben dilşnin patlayıp cıktıgını görünce o sevinçle yakın cevreme fotosunu attım net şekilde patlamıştı sivri ve bembeyazdı biraz önce baktım o patlayıp cıkan uç yok kızarık duruyo anlamadım normal mi böyle olması