Hakcjrks Süt ve doğum parası ayrı mı bende 1 ay oldu doğum yaptım 300 TL alacağımı söylediler baska bi para alınıyor mu
Hatice_basyol43 durummtpc nasil yani benim ikinci cocugum sut parasi 400 tl alicam bundan baska da para aliniyormu
Kuzey19 Aselinaannesi süt parasi nasil aliniyo ben sadece 300tl dogum parasi aldim süt parasini bilmiyodum
Bynalgos Kuzey19 aile sosyal politikalar bakanlığına başvuruyosun telefonla da oluyo başvuru ya da kaymakamlıktan da yapabiliyorsun
Aselinaannesi Kuzey19 valla cnm benim doğum yaptığım hastanede doktorun sekreteri başvuru yapmıştı biz e devletten takip ettik ve postaneden aldık 144 arayıp bilgi alabilirsin yada sosyal yardimlasmadan veya e devlet ten takip emzirme ödeneğini diye yaz çıkar