Merhaba hanımlar
Bugün eşimle kızımıza kanguru aldık. Bebeğimizi götürmemiştik. Götürme taraftarı değilim. Kraft ın domino kangurusunu önerdiler aldık. Şimdi evde denedik. Kızım bastı çığlığı. Bacak arası genişliği fazla mı geldi acaba. Bilemedim hemen çıkarttık. Yani o kadar bacakları nasıl durur ki zaten. Daha estetik konforlu olamaz mı Kangurular🙏🦘