Borankus Her bebek bir olmuyor maalesef bu biraz deneme yanılma yöntemi ile bulunuyor. Aptamil bizde de gaz ve kabızlık yapmıştı. Bebelac golda geçtiğimizde çok çok iyiydi ama sonra bebeğim içmek istemedi. Bende değiştirmek zorunda kaldım, Şimdi de sadece geceleri içiyor SMA kullanıyoruz ondan da çok memnunum.