Öncelikle herkese merhaba oglum 13 aylık iki adet azı dişi çıkarıyor. Fakat o kadar kötü ki 4 gündür gözünü açamıyor açınca çıglık çıglıga aglıyor. Doktora götürdüm ilk gün probiyotık ve calpol verdi. Ama daha da kötü olunca ve ateşlenince dün acile götürdüm. Orada da fitil ve jel verdiler fakat çocugu mu hiç bir şey kendine getirmiyor sürekli ateş ve aglama aranızda tecrübeli anneler var ise bu konuda ne önerirsiniz siz neler yaptınız. Şimdiden herkese teşekkürler