Aysun16 benim bebeğim 4 aylık bu zamana kadar hiç pişik olmamıştı Uni Baby kullanıyorum sürekli ama havalar ısındığı için 3 gündür pişik problemi yaşıyoruz su ve pamukla temizlemeye başladım olan pişiği geçirmek içinde sudocrem aldim onu deneyeceğim. Bence bu havalarda ıslak mendil, havlu kullanmayın derim. ☺️