Cnprtk ben kullanıyorum.6 damla kullanıyorum ben bebeğim 6 buçuk aylık.Aç veriyorum.Direk veriyorum kaşıkla karıştırmıyorum bir şeyle.Yan etkisi olmadı.Hatta kan damlası kabız yapar dediler.Ama yapmadı.Ama ilk etapta 6 damlayla başlamicaksınız. 3 gün 1 damla sonra 2 damlaya çıkaracaksınız öyle öyle bünyesi alışacak.