Sinem26 yok estağfurullah. Hayır ilaç kullanmadı vermedi doktor hatta endişe etmememizi zamanla geçeçek dedi. Ara ara belirginleşip ara ara kayboluyordu zamanla tamamen geçti. Şimdi benim oğlum 11 aylık ensesinde var lenf bezlerinin olduğu yerde ara ara belirginleşip ara ara kayboluyor. Ondan dolayı doktora götürmedim ayrıca.. inşallah sizin çoçugunuzunda bir sıkıntısı yoktur.. önemsiz bişeydir..