Kavruuukk aklınıza gelebilecek her şeyi yedim, gaz yapar aman yeme dediklerini bile(kurufasülye mercimek vs) ama her yemekten sonra buzdolabında sakladığım üç günde bir de tazelediğim kimyon suyunu içtim. Kimyonu kaynattım ince tülle süzdüm, suyunu buzdolabına koydum. Her yemek sonrası kocaman bir yudum içtim üç ay boyunca. Faydasını da gördüm.