Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğundan beri beyaz gürültüyle uyuyor. Telefon zarar vermesin diye hoparlör almıştık ondan açıyorum. Ama artık bırakmak istiyorum sessiz sakin uyusun istiyorum. Hem de eşim zararlı falan diye okumuş. Geceleri çok sık kalkıyor ve en küçük sese uyanıyor zaten uyku problemi var çok zor ve kısa uyuyor. Nasıl bırakıcam bilmiyorum ama bana tavsiye verir misiniz bırakanlar nasıl bıraktınız bebeğiniz nasıl alıştı sessiz uyumaya ?