enharserap sağlık sorunum yok ama oğlum 23 aylık olduğu için yeterince anne sütü aldığını düşünüyorum. Kademeli bıraktırıyorum. Birdenbire hayatından emme gibi onun için çok önem taşıyan bir şeyi çekip alırsak boşluğa düşer ve travma yaşar diye geliyor aklıma. Bir aydır epey azalttım. Şu an sadece uykuya geçerken emiyor. Bu hafta öğle uykularındakini de kaldırdık, gece uykusu emmeleri devam ediyor. Naçizane siz de kademeli bıraktırın. 💐