Ccansuu Reyyan34 biz kullandık iyi bi doktor tavsiye etmişti günde 5 ml tadı güzel ama şeker var sanırım içinde bi kutu bitince almadım tekrar 🌱
Seda_123 Reyyan34 Biz kullanıyoruz 2.aydan beri bebeğim 5 aylık çok seviyor içerisinde vitaminler var eczane önerdi bizede
Reyyan34 Seda_123 benimki ilaç fln içmeyi hiç sevmiyor şeker diye kandırsm da yemiyor çakal bi bebek nasıl içirebilirim kolay bi yolu var mı acaba ya 🙄