Çok güZel bir yer her yaz orada uğurlu köyündeyiZ. Siz merkezde olursunuz muhtemelen carrefour iki tane iki tane a101 bim migros var. Baya geliştirdiler. Ev konusunu bilemiyorum malesef insanlar kendi evlerini apart olarak kullanıyor yazın ama merkezde yeni yapılan evler vardı sadece apart yok yani.