34bsra Kızlar merabaa elimde 2 paket hiç açiılmamış mama var biz bi üst mamaya geçtiğimiz için stokladığımdan elimde kaldı çöpe atmak istemiyorum kim isterse uyguna verebilirim
Bebeto su_sde merhaba almak isteyen olursa amerikadan getirdiğim 9 adet kullanıma hazır 59 ml mamayı 60 tl den vereceğim. 0-12 ay arası için uygundur. dışarıda vs hazırlama gerektirmeden direk verebiliyorsunuz. dünyada 1 numara olarak gösterilen similac markasına aittir. tr de yoktur.
Bebeto su_sde türkiyede yok bu mamalar. amerikadan aldık biz. süt alerjisi cıkınca veremiyoruz. ihtiyacı olan varsa aldıgım fiyatın yarısına veriyorum. beyin-göz, bağışıklık geliştirici ve demir destekli mama.