Merhaba güzel anneler buraya fotoğraf atmayı bilmiyorum o yüzden yazıyorum anneme bugün 11 aylık bebeğimi bırakmıştım annem de bir şey olmaz diye dolma biberin içini yedirmiş yoğurtla beraber bebeğimin sadece karın bölgesinde küçük küçük kırmızılıklar var yan yana bayağı sıklıkla acaba birşey olurmu