iki_erkekannesi31 İnternet sitesinden çıtçıtlı body almışyım 2,li olarak 3 adet. 2 adetinin poşetini hiç açmadım acaba iade ya da değişim yaparlarmı. O da iç giyime giriyor mu acaba 🤔
Thesra iki_erkekannesi31 Merhaba üst kıyafetlerde değişim yapıyorlar.Bir tek altlar da olmuyor çıtçıtlı bodylerde de değişim oluyor:)
Dorukabras iki_erkekannesi31 değişim yapıyorlar canım mağazadan iade yapmıyorlar. Ayrıca LCWaikiki kalıpları büyük oğlum 16 aylık 12-18 alıyorum büyük geliyor mesela. Ama benim oğlum uzun ve zayıf sizinki iriyse bilemem.
iki_erkekannesi31 Kdrsmsgkcbs evet onu biliyorum ama hani iç giyimde yapmıyorlar ya acaba zıbında iç giyime dahil mi. Eşim bugün iadr edecek iş çıkışı ama aklıma geldi şimdi almazlarmı diye
iki_erkekannesi31 Thesra ohhh 🤗zaten poşetini hiç açmamıştım sevindim şimdi. 10 buçul aylık bebeğe 12 18 zar zor oldu. Değişik bi beden sistemi 😏teşekkür ederim 💙💙
iki_erkekannesi31 Sum87 dün gittim burdaki bi mağazaya beni avmdeki bi mağazaya yönlendirdi. Onlar iadr almıyolarmış değişim yapıyolarmış. Ama değişim yapabileceğim ürün yok ellerinde. Herneyse müşteri hizmetlerini aradım 12dk tlfnda bekledim ve şikayetimi bildirdim. Sonuçta otobüs kullanamıyoruz bebeklerle. E arabamda yok. Bakalım bugün arayacaklardı
Thesra iki_erkekannesi31 Evet kalıplar giysilere göre değişebiliyor.Bende geçen atlet aldım çıtçıtsız ama olmadı beden büyük değiştirmeye gidicem:)
iki_erkekannesi31 Dorukabras iri değil 10 buçuk aylık 10 kilo falan. Valla 12 18 aldım bi aya kalmaz küçülür. Gömleklerini falanda hep 12 18 aldım 🙄
tugceyildiz Bugün ben de aynı durumu yaşadım internetten iade kodu alıp faturanın üstündekileri doldurup kargoya ğcretsiz verebiliyormuşuz. Ayrıca internette mağazalardan da iade ve değişim olduğu yazıyor
Yusufyigit-1 iki_erkekannesi31 mağazan dan yapabilirsiniz ama sanirim internetten mi iade etmek istiyorsunuz
iki_erkekannesi31 Yusufyigit-1 yok canım mağazadan iade edeceğiz ama iç giyimde iade almıyorlarmış ya bu da iç giyine giriyormu diye merak etmiştim. Ama girmiyormuş. Elimde kalacak diye korktum bedeni biraz küçük geldi