Merhaba herkese, benim kızım 1,5 aylık ve yaklaşık 10 gündür ağzında pamukçuk var. Ağız damlasını kullanıyoruz ve karbonatlı suyla siliyoruz.
Benim de göğüslerim de 10 gündür ağrılar var, göğüs ucunda yanma. Büyük ihtimalle birbirimize mantarı bulaştırdık.
Acaba aynı sorunu yaşayan oldu mu? Nasıl bir tedavi yolu izlediniz?