Selam bayanlar, bu mevsimlerde bebişlere uzun kollu pijama mı giydiriyorsunuz?
Hava çok sıcak ama Dr sinek ısırıklarından korumak için ince uzun kollu patiksiz pijama giydir yoksa ısırıklar su çiçeği ile karışabilir dedi. Ama kızımız uzun kolluyla bunalıyor. Öneriniz var mı?