Rana_liya Merhaba bayanlar ben okul için eryamana taşınmayı düşünüyorum ama oraları hiç bilmiyorum bilenler nerelerinde oturulur okul olarak hangisi iyidir yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
Mom104 Rana_liya merhabalar Eryaman köy içindeyim siz hangi bölgeye taşınmayı düşünüyorsunuz Ankara’nın en nezih en güzel semti diyebilirim gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz 🌿🌸
Rana_liya Mom104 Eryaman köy ne tarafta kaliyo ben Eryaman evlerine baktım sadece okul site içinde diye çok hoşuma gitmedi evleri felan
Mom104 Rana_liya Eryaman evlerinin alt sokağı çok yakınız bahsettiğiniz okul kooperatifler birliği diye geçiyor yanılmıyorsam birde Başak anaokulu var 🤔 iki okul hakkında da çok güzel yorumlar duymuştum çocuğunuz Kaç yaşında anaokulumu bakıyorsunuz ilkokul mu?
Mom104 Rana_liya İlhan gerim ilkokulunu araştırmanızı tavsiye ederim ama bu okul çok küçük tek katlı bi okul bu yüzden sadece kendi mahallesinde olan çocukların kaydını alıyorlar yakınımda bir çok kolejden çocuklarını alıp bu okula yollayan arkadaşlarım var☺️
Mom104 Rana_liya eğer evinizi tutmadıysanız 311. Ve 312. Sokakta ev bakarsanız rahatlıkla bu okula yollayabilirsiniz 🌿🌈