Arkadaşlar 4. Günüm bugün sezaryen yapalı, ayağım felaket ödemli çok rahatsız oluyorum parmağımla dokununca bembeyaz oluyor öyle böyle ödem değil. Gerçi her yerimde var da ayağım çok rahatsız ediyor yürüyüşümü bile engelliyor bir bende mi böyle oldu acaba? Sezaryen olanlar sizde de ödem oldu mu ve ne zaman geçti acaba