Og8220 40 günlük bebeğim Doğum kilosu 3600 Doğumun ertesi günü kilosu 3500e düştü Doğumdan 4 gün sonra kilosu 3450 Doğumdan 10 gün sonra ise 3640 gramdı Tam 1 aylıkken kilosu 4000dü 40 günlükken kilosu ise 4220 Sizce sütüm yaramiyormu çok mutsuzum napmaliyimmmm
defnesmomm Og8220 ayda 500 gramdan az alıyorsa doktorlar mama vermeyi öneriyor, siz sordunuz mu doktorunuza?
Smgsydn Og8220 bebeğinizn kilosu iyi. Benim 3760 doğdu. 2 gün sonra hastaneden 3400 le çıktık. 3 gün sonra 3240dı. 10.gün 3260 dı. Doktor 4 gün süre verdi saatte bir emzir dedi almazsa kilo mamaya bbaşlıcaz dedi. 4 gün sonra 3400 olmuştu gerek duymadı sonra. 21. Günde 3660 dı.
Birkoalaanasi Günlük beş çişli bez alıyorsan doyuyordur. Kiloları iyi, bu kadar evham yapmayın. Bırakın bebeklerin kilosuyla uğraşmayı sağlıklı mı ona bakın. Sağlığına üzülmek, kilosuna üzülmekten daha kötü 🦕
Pamuk_seker Og8220 herkes boş boş konuşuyor Hiç kimse hiçbir şey anlatmazsan olay çözülür biter çocukla ilgili pek Detay vermiyorum ben ya da kendimle ilgili Çünkü herkes aklınca biraz söylemeye çalışıyor o yüzden mesafe ve anlatmamak en güzeli Çünkü herkes dış kapının dış mandalı yani
Gdogru Og8220 kilosu maşallah iyi. Herkes mama der, ikl ay 1100 gram aldı kızım bana da dediler. Önemli olan doktorun ne dediği. Ayda 500 gram aldıysa, çişli bezleri yeterliyse sütün yetiyordur. Sütüne güven, kimseyi dinleme bol su iç ☺️
BirBabaHindi Doktorunuz ne diyor doğum kilosuna 400 gram almış az gibi geldi bana, doktor ne dediği önemli iyi diyorsa sorun yok az almış derse mana düşünebilirsiniz
Og8220 BirBabaHindi Az almış dedi ama yine mama tavsiyesinde bulunmadı boyu 50 cm di 54 cm olmus Ama kilo neden boyle anlamıyorum dişli bezleri de alıyorum surekli
defnesmomm Og8220 ilk aydan birşey söylemek zor ikinci ayda tartılınca net birşey söyler sanırım. Ne sıklıkta emziriyorsunuz?
Og8220 defnesmomm Geceleri sadece 2 defa kalkıp emiyor gün icinde de 2 saatte bir bazenleri 3 saat oluyor
BerenandMom Og8220 bebeğiniz 500 gram almis zaten benim doktorum ayda 800 gr bekliyoruz ama 500 e kadar normal demişti bir arkadaşımın da 500 gr almıştı diğer ay bakıp öyle bakacaktı mama için sizinki de 2 ay kontrolünde değerlendirecektir badem ceviz kaju yiyin tahin ve tahin helvası yiyin sütünüz yaglansin
Annisss Og8220 valla benim oğlum ilk zamanlar memede n ayrılmazdı saati beklemeyin 2 saatte bir emziruyosunuz o 2 saat için de ağlamiyo mu uyuyo mu 2 saati beklemeyin yani ben hiç saat hesabı yapmadım gecede hep uyanıktı ama memeyi tutamayıp göğüs ucuyla aldı sütü m de çok gelme di galiba o yüzden biz doğar doğmaz başladık mama ya hastanede 150 gram verdi diye çok verdi sınırda dediler ilk 45 gün 900 gram almıştı doktor az dedi
Og8220 Smgsydn Peki mama vermeme gerek yoktur degil mi Bizim doktorumuzda haftada 250 gram almalı dedi:(
Habibe2746 Og8220 Hayır canım gayet kilo almış ilk 10 gun dogum kilosunj atar ki dogdugundaki şişleri gitsin. Bence gayet normal ama içinize sinmiyorsa ekstra biseyler verin
Habibe2746 Og8220 Ha bu arkada kuzum bizler robot yetistirmiyoruz ki illa şu kiloda olsun bazen cok alir kilo bazen az alir gayet normal. Bu kilo takintisi neden olur bilmiuorum Biz yetiskinler hepimkz ayni kiloda miyiz ki bebekler ayni kiloda ve boyda olsun. Bebeginizin sagligi iyiyse gelisimi guzelse bosverin kiloyu ki hic almamis degil kilo
Og8220 Habibe2746 Bende öyle düşünüyorum ama ailelerden baskı var bu konuda sütun yetmiyor yaramıyor mana mı versek vs gibi Benide bu üzüyor bebegim emerken bunlardan etkilenip olan sutumunde gitmesinden korkuyorum yoksa sukur sağlığımız Iyi
turkuaz1290 Og8220 az değil ama çpkta sayılmaz bence sütünün yaramadığından değil az emzirmenden kaynaklı emzirme aralığını kıaalt ve gecede 2 saatte bir mutlaka emzir 2 aylık olana kadar..gündüzde saat başı teklif et 2 saati h geçirmemelisin
BerenandMom Og8220 aaa anladım olsun kilosu gayet iyi oldugu için az alması sıkıntı olmaz belki doktor yönlendirir seni canım